Известие

Collapse
No announcement yet.

мотора изтропа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз бих кaзaл но колегата направо да си търси читав мотор и да не се занимава със друго,ще си спести неприятности и пари.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
      Аз бих кaзaл но колегата направо да си търси читав мотор и да не се занимава със друго,ще си спести неприятности и пари.
      Ей това е големият проблем: Читав мотор.
      Как да го разбереш, че е читав, ако го купуваш от моргата? Някой ще ти даде ли да го разглобяваш?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Ей това е големият проблем: Читав мотор.
        Как да го разбереш, че е читав, ако го купуваш от моргата? Някой ще ти даде ли да го разглобяваш?
        Напълно съм съгласен с колегата!
        То и този уж беше читав ... А май ще ми излезе по евтино да си направя този отколкото да купувам нов мотор и него да го правя ... и то 1 седмица след като съм го заврял ... аре нема нужда
        Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
        Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Galof Покажи съобщение
          Напълно съм съгласен с колегата!
          То и този уж беше читав ... А май ще ми излезе по евтино да си направя този отколкото да купувам нов мотор и него да го правя ... и то 1 седмица след като съм го заврял ... аре нема нужда
          Така и така си го отворил, освен това по коляновия вал гледай и бутала, сегменти....... Занеси главата на добър сервиз за глави (в София на Хладилника) работят добре и не вземат скъпо.......
          Накратко - като си се хванал, поне го направи както трябва. Ще дадеш някой лев, но ще имаш нов двигател.

          Иначе, с цялото ми уважение към колегата VET, се моля той да греши. Противното означава нещо страховито


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Шлайфай всичко и вземи нови биелни и основни лагери ,смени си и гумичките на клапаните и ако са ти наред сегментите, сглобявай и карай смело. Ама не прави половинчати работи- или или ,че да не отваряш два пъти мотор
            Освен това и лично издухай добре вала и блока.
            Тоест маслопровода навсякъде!
            Останалото е боза!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Na prolet shte ima 2.0 ts na ne poveche ot 66k km Za prodavane dvigatelq shte moje da se testva na automobila predi kupuvane sorry za latin
              Just A Dream
              ALFA ROMEO GTV 98'-2.0 V6 Turbo Cup vision.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Galof Покажи съобщение
                Напълно съм съгласен с колегата!
                То и този уж беше читав ... А май ще ми излезе по евтино да си направя този отколкото да купувам нов мотор и него да го правя ... и то 1 седмица след като съм го заврял ... аре нема нужда
                Самичък ще разбереш че правенето та твоя си мотор няма да излезе толкова евтино колкото си мислиш.Но дано да излезе качествен ремонта иначе след това каратето става голямо.
                АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                Comment


                • #23
                  Аз немога да разбера как може един майстор да Оака работата с шлайфа на вала и след като пак се преебе,да кажем след 1000 км ,да не си поеме ремонта като рекламация или да не му се счупи поне едната ръка за назидание. Аз имах подобен проблем с предната ми кола ( VW corrado 1.8 16V) която преди да я купя премина през основен ремонт и после превъртя вала и счупи бутало след 1000км- добре че стана докато я пробвах преди да я купя и човека смени мотора преди да я взема,а на майстора му се взеха едни пари и му се даде един бой
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Така и така си го отворил, освен това по коляновия вал гледай и бутала, сегменти....... Занеси главата на добър сервиз за глави (в София на Хладилника) работят добре и не вземат скъпо.......
                    Накратко - като си се хванал, поне го направи както трябва.
                    Като съм се хванал на хоро ще го играя до край!

                    Първоначално публикувано от JiVe Покажи съобщение
                    Na prolet shte ima 2.0 ts na ne poveche ot 66k km Za prodavane dvigatelq shte moje da se testva na automobila predi kupuvane sorry za latin
                    хаха пролета е далече мотора най - късно другота седмица ще мърка под капака ...

                    Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                    Самичък ще разбереш че правенето та твоя си мотор няма да излезе толкова евтино колкото си мислиш.Но дано да излезе качествен ремонта иначе след това каратето става голямо.
                    Никой не казва че ще е евтино ... но ще е по евтино от колкото да дам пари за нещо което пак трябва да го правя ...
                    Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
                    Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Galof Покажи съобщение
                      Като съм се хванал на хоро ще го играя до край!

                      хаха пролета е далече мотора най - късно другота седмица ще мърка под капака ...

                      Никой не казва че ще е евтино ... но ще е по евтино от колкото да дам пари за нещо което пак трябва да го правя ...
                      на твое място бих попитал колегата бадмадафака ако ве още има мотора от зощастно катастрофиралата си КУ-ВЕ ако го има...то със сигурност проблем няма да има с този мотор

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Galof Покажи съобщение
                        Като съм се хванал на хоро ще го играя до край!

                        хаха пролета е далече мотора най - късно другота седмица ще мърка под капака ...

                        Никой не казва че ще е евтино ... но ще е по евтино от колкото да дам пари за нещо което пак трябва да го правя ...
                        Да не кажеш че не сме те предупредилидано този дето ще ти прави основния ремонт да знае как и какво прави иначе парите отиват от 1000лв. нагоре.Стискам ти палци.
                        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                        Comment


                        • #27
                          На мен ми е интересно какво е било това ГТВ дето е изтропало на третия ден... Ако е било от тия за по 1500 лева в "мобиле"-то, ОК един вид нормално е да се очаква нещо подобно, обаче ако е било някое "форумно", "клубно" и т.н. прилагателни, които не ги знам какво точно означават, не е лошо да се знае

                          Иначе от мен успех с оправянето и дано нямаш повече неприятни изненади с колата

                          @_power_: Мерси за рекламата на моя мотор
                          Само, че ако неговия вал става, по-добре да си го оправи наистина - има някои неща в тия мотори дето не се виждат с просто око
                          И по принцип двойката си е двойка, КуВе-то си е КуВе, но и ГТВ-то си е ГТВ...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                            На мен ми е интересно какво е било това ГТВ дето е изтропало на третия ден... Ако е било от тия за по 1500 лева в "мобиле"-то, ОК един вид нормално е да се очаква нещо подобно, обаче ако е било някое "форумно", "клубно" и т.н. прилагателни, които не ги знам какво точно означават, не е лошо да се знае

                            Иначе от мен успех с оправянето и дано нямаш повече неприятни изненади с колата

                            @_power_: Мерси за рекламата на моя мотор
                            Само, че ако неговия вал става, по-добре да си го оправи наистина - има някои неща в тия мотори дето не се виждат с просто око
                            И по принцип двойката си е двойка, КуВе-то си е КуВе, но и ГТВ-то си е ГТВ...
                            Моля! Забелязал съм педантичността с която се заиграваш, за това съм те дал за пример! ГТВ-то е уникална кола аз лично Се пъна за 3.0 спайдър до януари

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от VET Покажи съобщение
                              Колега, по-добре си вземи друг вал. Тези валове като изтропат се измятат. Просто при стопяването на лагера се получава участък на прегряване и вала се изкривява. И да го шлайфат след това пак си остава крив, защото вала е като жив и се криви при шлайфането и реално става така че шийките са ти на размер, но вала е крив и съответно пак се стопява. Даже и да го изправят при шлайфането, което става с отнемане на материал, си остават сили на напрежение и в последствие при загряване и изстиване на двигателя, тези сили не се знае в каква насока ще действат и вала пак се изкривява и съответно стопява лагерите. А това което си снимал не е подобие на лагер, а си е точно лагер, но явно вала е бил повличал и по-рано и е бил крив, и съответно пак е стопил лагера. Погледни какво пише отзад на лагерите, за да видиш кой ремонт са лагерите. Иначе е възможно да си шлайфаш твоя вал, но лагери за този двигател има само 1-ви ремонт. Може естествено да се сложат някакви други по размер. И друго правилно ти казаха, да провериш и биелата, защото най-вероятно и тя е деформирана от прегряване и повличане.

                              Успех
                              Има и лагери 2-ри ремонт, аз лично съм ги качвал на ГТВ 2,0 незнам какви са тези майстори където шлайфат валове и те не карат повече от 1000 км. при мен вече 40 000 км няма никакви проблеми. Един съвет от мен- премери ключовете на сегментите и ако са над нормите сменявай ги и тях че да не се налага да го отваряш пак за сегменти.
                              Alfa Romeo GTV 2.0.TS 155 hp
                              Alfa Romeo 156 1.6. TS 120 hp
                              Yamaha YZF R6 600cc 120 HP -- бивша
                              Yamaha YZF R1 1000cc 160 HP -- настояща

                              Comment


                              • #30
                                Само да спомена ,че съм правил подобен ремонт с първото си ГТВ....всичко излезе около 1 200лв.и издържа 16 хил.км

                                Comment

                                Working...
                                X